We gaan samen aan de slag met het verbeteren van uw pijnklachten, beperkingen en/of problemen in uw functioneren. Tijdens dit behandelproces dat hopelijk korte maar wellicht ook langere tijd kan duren zijn we afhankelijk van elkaar en de onderlinge samenwerking. Daarom lijkt het ons goed vooraf een aantal afspraken met elkaar te maken zodat we samen de optimale omgeving kunnen creëren met als doel een tevreden patiënt en behandelaar. Heeft u na het lezen van deze reglementen nog vragen dan kunt u deze stellen aan uw fysiotherapeut.
Huisreglement Fysiovision
Bejegening
Interne klachtenprocedure
Fysiovision BV heeft een klachtenprocedure ontwikkeld ten behoeve van haar patiënten. Patiënten die in behandeling zijn of zijn geweest en die niet tevreden zijn over deze behandeling of over andere zaken die de praktijk aangaan, kunnen een klacht indienen. De praktijk ziet klachten als een belangrijk middel om de kwaliteit van het handelen te verbeteren en gaat daarom serieus in op alle klachten die haar bereiken. Het doel is de klacht zoveel als mogelijk, binnen de praktijk in samenspraak met de patiënt op te lossen. Lukt dit niet dan kan de verder officiële procedures gevolgd worden.