Kaakfysiotherapie

Onze kaakfysiotherapeute helpt bij problemen met de spieren en gewrichten in het hoofd- of halsgebied en met het kauw stelsel. Kaakfysiotherapeuten zijn geschoold in tandheelkundige aspecten, tinnitus (oorsuizen), duizeligheidsklachten en het evenwichtsorgaan, specifieke zenuwaandoeningen, kanker in het hoofd-halsgebied en specifieke stoornissen die te maken hebben met de nek. De kaakfysiotherapeut werkt vaak samen met huisartsen, tandartsen, gnathologen, mondhygiënisten, orthodontisten en medisch chirurgen, zoals KNO-artsen en kaakchirurgen.

Klachten kunnen zijn:
• Klemmen van de kaak en tandenknarsen (bruxisme);
• Pijn in het gezicht, kaak of hoofd;
• Oorsuizen (tinnitus);
• Aspecifieke aangezichtspijn;
• Duizeligheid en BPPD;
• Nek- en schouderklachten;
• Hoofdpijn en vormen van migraine;
• Klachten in het hoofd-halsgebied door o.a. kanker, reuma, spanning of stress.

Hinder van uw hoofd, nek of kaak?
Onze kaakfysiotherapeute is tevens manueel therapeute binnen het Rugcentrum plus en als ondersteuning in het Schouder- armcentrum plus. U wilt uw klachten deskundig laten beoordelen en behandelen? Onze kaak fysiotherapeute staat voor u klaar.

Schouder- armcentrum plus
(ook voor nek- en kaakklachten)
Frans Erenslaan 103A, Geleen
T 046 - 474 61 34

Rugcentrum plus
Wagenaarstraat 157, Geleen
T 046 - 474 53 48

Afspraak maken kaakfysiotherapie
U kunt zich aanmelden voor deze behandelmethode door op onderstaande button te klikken waarna het contactformulier in te vullen en te versturen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een passende afspraak. Natuurlijk kunt U ook telefonisch contact opnemen met 046 4745348 of mailen naar info@fysiovision.nl In alle gevallen zullen onze collegas van de front office ervoor zorgen dat u snel en bekwaam geholpen wordt.

Klanten beoordeling

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlFysiovision is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering
[JS_CODE_0]

Patiëntenportaal Fysiovision
Als patiënt van Fysiovision heeft u toegang tot het SpotOnMedics patiëntenportaal, uw persoonlijke digitale portaal.

Rugcentrum plus
Geriatrieteam plus